רכיב טקסט. לעריכת הרכיב ולשינוי הטקסט לחצו כאן






 

למימוש הקופון שקיבלת לאחר הזמנתך באתר
FLYSTORE
אנא בחר את חבילת הגלישה המתאימה בהתאם לחבילה שרכשת:
 
*שימו לב: יש לבחור את חבילת הגלישה הרלוונטית בהתאם לחבילה שרכשת באתר FLYSTORE.
קוד הקופון שקיבלת יהיה תקף לחבילת גלישה שרכשת וזו בלבד.
מימוש ההטבה בכפוף לתנאים המלאים באתר FLYSTORE
 
תיאור השרות

•    הזמן חבילת גלישה, קבל ברקוד ודף הנחיות למייל, סרוק את הבר קוד, והנך מוכן לנסיעה!
•    קו eSIM נשאר קבוע במכשירך לכל נסיעותיך, אין צורך להזמין כרטיס SIM פיזי
•    מעבר בלחיצת כפתור אל שירות Global1SIM כשהנך בחו"ל, אין צורך להחליף SIM במכשירך
•    הסתיימה החבילה? טען חבילה נוספת באתר מכל מקום ובכל זמן
•    מעוניין להוסיף דקות שיחה? טען חבילת שיחות וקבל מספר ישראלי מקשר כך שתוכל להמשיך ולקבל שיחות נכנסות מישראל
•    ללא אפשרות חריגה וללא הפתעות בחשבון!

הזמנת חבילה הכוללת דקות שיחה?
  • קבל מספר ישראלי להפניית שיחות כך שתוכל לשמור על המספר הישראלי האישי שלך (וואטסאפ נשאר כרגיל!)
  • הוצאת שיחות ישירות מקו ה eSIM ובחיוג ישיר מאנשי הקשר במכשיר
  • החבילה כוללת דקות שיחה יוצאות לישראל, נכנסות ומקומיות!


לבעלי מכשירים תומכי eSIM. לרשימת המכשירים לחץ כאן
למעלה מ-80 מדינות כלולות. לרשימת המדינות לחץ כאן

 
* שים לב: יש לבחור את חבילת הגלישה הרלוונטית בהתאם לרכישתך באתר FLY CARD אל על.
קוד הקופון שקיבלת יהיה תקף לחבילת גלישה זו בלבד.

שירות לקוחות
נתקלת בבעיה בעת מימוש קוד הקופון, התקנת ה eSIM או שימוש בשירות בעת שהותך בחו"ל?
לרשותך מוקד שירות ותמיכה אשר ישמח לסייע באחת מהדרכים הבאות:
1.  מספר וואטסאפ: 055-70-50-500 (הודעות בלבד)
2. שליחת מייל לכתובת: support@global1sim.co.il
3. התקשרות לטלפון תמיכה שמספרו 079-70-50-500
שעות פעילות המוקד:
ימים א'-ה' בין השעות 9:00 – 22:00, יום ו' 9:00-13:00
לתקלות טכניות דחופות ניתן ליצור קשר מחוץ לשעות הפעילות באמצעות שליחת מייל בלבד בכתובת support@global1sim.co.il

טיסה נעימה!
צוות Global1SIM

 
x

#{title}

#{text}

#{price}